Niet goed, geld terug!
Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikerssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. De kosten voor retourneren zijn voor de klant.
Een retourzending dient te zijn voorzien van Track & Trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet terug kunt sturen:- Software waarvan de verzegeling is verbroken.
- Gedragen Kleding: Dus je kan de nieuwste Badpak niet retourneren na een dagje op het strand;
- vouchers, cadeaukaarten en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn;
- cartridges en toners waarvan de bescherming en het folie is verwijderd.
- opgeplakte screenprotectors. Die zijn bedoeld om klappen en stoten op te vangen. Een beschadigde screenprotector valt daarom onder normale gebruikersschade.
- Artikelen die schade hebben. opgelopen.
Mag ik een product thuis uitproberen?
Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen.
Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen en deze geheel voldoen aan de eisen wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen door ons teruggestort op jouw rekening.
Neem contact met ons op met de reden van het retour.
Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder reden te retourneren.
Wat moet ik doen als mijn product defect aangekomen is?
Als je product defect is of niet goed werkt, stuur ons via info@vilto.nl een foto of een korte video van de schade en wij sturen je gratis een vervangend artikel. Je hoeft het beschadigd artikel niet naar ons terug te sturen.Eenvoudig retourneren in vier simpele stappen:
Stap 1: Stuur ons een mailtje met je ordernummer en reden van retour.
Stap 2: vul het retourformulier in ( Deze sturen we je op via de mail )
Stap 3: Stuur het pakketje terug (Let op: Verzendkosten zijn voor eigenrekening) via een PostNL-punt bij jou in de buurt.
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op
Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code.
Stap 4: ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening